Начало Авансцена Николай Волев : Любовта е единственото което търсим и продължаваме да търсим
3034
Авансцена

Николай Волев : Любовта е единственото което търсим и продължаваме да търсим

Единственото, което търсихме, и продължаваме да търсим, е да представим на зрителите колко красива е любовта – истинската, дълбоката, смислената, чувствената, понякога и неразумната, любов. Думите са на режисьора Николай Волев по повод премиерата на „Принципът на несигурността“ в „Театро отсам канала". „В този текст ми хареса възможността да разкажа една любовна история по най-добрия начин, по който аз обичам, искам и мога – чрез трагикомедия, не само комедия, не само трагедия, не само драма. Този жанр ми е особено любопитен, пали ме

| 20 Февруари 2024, 10:00 ч.
Николай Волев : Любовта е единственото което търсим и продължаваме да търсим
Николай Волев : Любовта е единственото което търсим и продължаваме да търсим
Снимка © DFA

Единственото, което търсихме, и продължаваме да търсим, е да представим на зрителите колко красива е любовта – истинската, дълбоката, смислената, чувствената, понякога и неразумната, любов. Думите са на режисьора Николай Волев по повод премиерата на „Принципът на несигурността“ в „Театро отсам канала".

„В този текст ми хареса възможността да разкажа една любовна история по най-добрия начин, по който аз обичам, искам и мога – чрез трагикомедия, не само комедия, не само трагедия, не само драма. Този жанр ми е особено любопитен, пали ме. Възможността хората да се разсмеят и да се разплачат в едно и също произведение, е велико нещо. Учил съм се от Чарли Чаплин“, казва Николай Волев.

Още от рубриката
„Реката на забравата“ е заглавието на първата самостоятелна изложба на Христина Костова. Вернисажът на експозицията е на 16 април в Регионалния исторически музей София, съобщават организаторите. От екипа разказват, че малко на шега Христина решава да посети няколко урока при руския художник Александър Сергеев, където четката направо се слива с ръката. „Пейз ...
Вижте повече

„Принципът на несигурността“ е неговата втора театрална постановка. Тя е по пиесата на британския драматург Саймън Стивънс. Ролите се изпълняват от Силвия Петкова и Димитър Баненкин. Сложните отношения между американката Джени и лондончанинът Алекс започват с нетипична ситуация. Тя води до бурен фойерверк от чувства – от привличане и отблъскване до страст, съмнение, състрадание, ярост, омраза и любов. Връзката се развива в едно непредвидимо, но омайно чувство на любов, като поставя вечния въпрос – „Какво всъщност е любовта?“.

Тази вечер, 20 февруари, отново в „Театро“, се открива експозиция с графики и фотографии на Волев. „Тази изложба се случва благодарение на волята, усилията и окуражаването, което получих от големия наш скулптор Павел Койчев. Аз нямах смелостта да показвам мои работи, особено в графиката. Защото не съм професионален художник. Рисувах в Лондон, преди да се насоча към киното, защото бях завършил архитектура“, разказва авторът. По думите му графиките са онова, което го е вълнувало през „най-хубавия период на човечеството“ и отразяват неговата душевност като млад човек в Лондон, избягал от България.

Повече от NRD2+
Графикът Явор Куманов открива четвъртата си самостоятелна изложба "Пътят към реализма" в Хасково. Вернисажът е в късния следобед днес. Това е втора са ...
Вижте повече
Judas Priest идва отново в България. Събитието е на 19 юли в зала „Арена София“, съобщават организаторите от Fest Team. Гостуването е част от турнето ...
Вижте повече
Големи продукции и напрегната атмосфера бележат подготовката по откриването на кинофестивала в Кан, което ще се състои тази вечер, съобщи Ройтерс.&nbs ...
Вижте повече
Изложбата „Икони върху сандъци за боеприпаси“ на украинските артисти Соня Атлантова и Олександър Клименко гостува във Варна. Тя е подредена в културно ...
Вижте повече
Сопраното Нина Кръстникова и тенорът Яни Николов ще дебютират в главните роли на Графинята и Граф Цидлау в оперетата по музика на Йохан Щраус-син "Вие ...
Вижте повече
Община Бургас за първи път се готви да отбележи Летния Никулден на 9 май с градски тържества и празнична програма. Ако инициативата се хареса на жител ...
Вижте повече
Един от най-бързо проспериращите български млади челисти Сион Найман ще излезе за първи път на Врачанска сцена, този петък, в концерта на Симфониета – ...
Вижте повече
Режисьорите Саболч Хайду, Файт Хелмер и Кристи Пую гостуват на 28-ия „София филм фест“ (СФФ), съобщават от „Арт фест“. САБОЛЧ ХАЙДУ И „ДЕНЯТ НА КАЛМА ...
Вижте повече
Хиподрумът The Fair Grounds Race Course, който ще бъде домакин на тазгодишното издание на Фестивала за джаз и културно наследство в Ню Орлиънс, САЩ, з ...
Вижте повече
От няколко години се наблюдава все по-голям интерес към грамофонните плочи, включително и от младите хора, разказаха експерти.  Този уикенд в Д ...
Вижте повече
"Бъдеще" се нарича изложбата на българската художничка Цветелина Русалиева, която ще бъде открита тази вечер в галерийното пространство на Българския ...
Вижте повече
Звезди като Ибрахим Маалуф, Рода Скот, американската група "Вулпек", но и новата сензация Яме, са в афиша на френския фестивал "Джаз във Виен", близо ...
Вижте повече
Хасковският колекционер Хубен Стефанов показва в изложба "Иконите на бедните" през Възраждането. Експозицията в края на Светлата седмица бе откри ...
Вижте повече
“Бурята” на Народния театър "Иван Вазов“, режисиран от Робърт Уилсън, откри 14-ото издание на Международния Шекспиров фестивал в румънския град Крайов ...
Вижте повече
Почти двадесет години след последната си колаборация, Спайк Лий и Дензъл Уошингтън се събират отново за адаптацията на "Високо и ниско" на Акира Курос ...
Вижте повече
От 17 години Бароковият оркестър на град Тулуза, Франция, свири безплатно кантатите на Й. С. Бах веднъж месечно, съобщи АФП. Инициативата се провежда ...
Вижте повече
Георги Щърбев представя изложбата си Carpe diem в галерия „Астри“. Експозицията ще бъде изложена от 14 май до 12 юни, съобщават организатори ...
Вижте повече
Габровският камерен оркестър ще изнесе концерт на 17 април в Художествена галерия „Христо Цокев“ в града, съобщават от камерния оркестър.  Дириг ...
Вижте повече
Маестро Найден Тодоров ще дирижира един от най-старите оркестри на Германия – симфоничния оркестър на Тюрингия. Програма включва „Българска сюита ...
Вижте повече
Официално открита е новата представителна експозиция в централната сграда на казанлъшката Художествена галерия. Тя е озаглавена „Избори“ и ...
Вижте повече

„Снимките са от целия мой живот в киното и покрай моето влечение към изображението, защото в киното то е важно“, допълва Николай Волев. Кадрите показват актьорите, с които е работил – Тодор Колев, Велко Кънев, Васил Михайлов, Леда Тасева, Сърчаджиев, Джоко Росич, Йорданка Кузманова, Ицко Финци, Ирини Жамбонас, Христо Шопов, Йорданка Стефанова.

Николай Волев , в разговор с Даниел Димитров – за пътя му до текста на Саймън Стивънс, за провокациите и работата с актьорите, за неговата гледна точка по темата „Тя и Той“,  за изложбата и насърчението, което е получил от скулптора Павел Койчев, и защо не обича да прави цветна фотография. 

За предишния спектакъл „Сексът – начин на употреба“ бяхте казал, че 13 години са минали докато го поставите на сцена. Каква е историята с текста за „Принципът на несигурността“? 

- Само три години минаха, откакто прочетох текста, преведох го и започнах да се подготвям за бъдеща постановка. Три години! При мен това е рекорд. 

В този текст ми хареса възможността да разкажа една любовна история по най-добрия начин, по който аз обичам, искам и мога – чрез трагикомедия, не само комедия, не само трагедия, не само драма. Този жанр ми е особено любопитен, пали ме. Възможността хората да се разсмеят и да се разплачат в едно и също произведение, е велико нещо. Учил съм се от Чарли Чаплин. 

Авторът Саймън Стивънс, освен драматург и професор по писане на сценарии, е и пънкар. Има ли пънк в тази пиеса? 

- Не. Това си е негов проблем. 

Какво е неговата, и съответно Вашата, гледна точка по темата „Тя и Той“?

- Това, което направих с пиесата на Саймън Стивънс, беше да уплътня много силно драматургията по линията на трагикомедията. При него далеч повече преобладава лекото. Баланса между трагичното и комичното не беше такъв, какъвто на мен ми се иска, и аз там положих най-големите усилия в предварителната работа. 

Разкажете за „изригването“ на Силвия Петкова и Димитър Баненкин в това представление? Лек ли беше този процес?

- Не, никак лесно не е. Това е един дълъг процес на репетиционен период, продължил от октомври, с малки прекъсвания... Но всичко си вървеше по план, бавно и настъпателно. Напредвахме и продължаваме да напредваме, да се изкачваме по стръмнината към премиерата. Надявам се, на 21 февруари да се справим по най-добрия начин. 

В разговорите с Вас преобладават думи като скандален и провокативен. В тази пиеса ще има ли провокация и скандал?

- Това са измислици донякъде на журналистите. Те много обичат да употребяват думи като скандален, като пикантен, като провокативен. Разбира се, да се провокира вниманието и интереса на зрителите няма нищо лошо, но да се търси под вола теле, и скандали, не виждам причина. А и смятам, че не е добра реклама да се правят скандали. 

Получи ли се в този спектакъл една красива любовна връзка, красива любовна драма, или това не е търсено от Вас?

- Напротив, това е единственото, което търсихме, и продължаваме да търсим. Да представим на зрителите колко красива е любовта – истинската, дълбоката, смислената, чувствената, понякога и неразумната, любов.  

Заедно с театралната премиера, правите и изложба. Беше ли необходимо някой да Ви насърчи за това?

- Тази изложба се случва, благодарение на волята, усилията и окуражаването, което получих от големия наш скулптор Павел Койчев. Аз нямах смелостта да показвам мои работи, особено в графиката. Защото не съм професионален художник. Рисувах в Лондон, преди да се насоча към киното, защото бях завършил архитектура. Имах намерение, също така, да ставам моден дизайнер и, някак си, рисувах добре. Но нямах смелостта да се покажа пред хората, но те настояха да го направя, особено Павел Койчев. И се надявам да се хареса наистина на хората.

Какво от Вас, като личност, показва тази изложба?

- Графиките са онова, което ме е вълнувало през най-хубавия според мен период на човечеството – от 1968 до 1973-74 година. Това е Лондон, когато беше изключителен град. И сега е, но вече няма онази свежест, онзи интерес, Swinging London, Лондон на свободомислието и център на културата. Вдъхновението, което получих там, ми се отрази много добре.

Графиките отразяват моята душевност като млад човек в Лондон, когато избягах от България. И показват онова, което ме е вълнувало тогава – толкова много години назад... 

Снимките са от целия мой живот в киното и покрай моето влечение към изображението, защото в киното то е важно. Реших да покажа най-вече великите актьори, с които съм работил. Това са Тодор Колев, Велко Кънев, Васил Михайлов, Леда Тасева, Сърчаджиев, Джоко Росич, и по-млади като Ирини Жамбонас и Христо Шопов. Работни моменти... Тук са и моята съпруга, и самият аз като режисьор. 

Снимал сте предимно лица, но някои от кадрите са само детайли – очи или устни...  

- Учили са ме и сам съм се убедил, че детайлите са изключително важни в изкуството – не само в фотографията, в киното. Тук има кадри и от документалните ми филми, които са по-малко познати, но много хора са ми казвали, че „Дом номер 8“,  като че ли, е сред най-добрите неща, създадени от мен. Аз имам общо седем-осем документални филма. Изпитвам голямо удоволствие, когато някой ми каже, че се е развълнувал. 

Умишлено ли липсва цветна фотография? 

- Кадрите не са съвсем черно-бели. Леко синьо е, студено... Смятам, че черно-бялата фотография, или по-скоро неярко цветната фотография е по-силна като въздействие. Цветната фотография е по-обикновена, по-стандартна, по-невпечатляваща.

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Тейлър Суифт оглавява британската класация за албуми
Тейлър Суифт се завърна начело на британската класация за албуми с The Tortured Poets Department, съобщи на сайта си официалната компания, която следи продажбите и съставя чартовет ...
Продължение на анимационния филм "Моят съсед Тоторо" ще бъде показано в Кан
Четири непоказвани досега късометражни филма на японското студио "Гибли", което ще получи почетна "Златна палма" в Кан, в понеделник, 20 май, ще бъдат представени на фестивала, вкл ...
Бари Киоган: Да, между другото, търся си мюзикъл, ако има такъв
Ще участва ли Бари Киоган в мюзикъл в бъдеще? След като танцува в последните си два филма, сред които и представена в Кан продукция Bird на режисьорката Андреа Арнолд, ирландският ...
Кете Колвиц: Съдба, контекст, позиция
Изложбата „Кете Колвиц: Съдба, контекст, позиция“ ще бъде представена в Националната галерия - Двореца. Експозицията ще може да бъде разгледана от днес до 16 юни, съобщават организ ...
Художничката Селен Петкова е носител на награда „Култура“ на Община Велико Търново за творчески дебют
Художничката Селен Петкова е носителят на награда „Култура“ на Община Велико Търново за 2024 година в категорията за най-успешен творчески дебют, съобщиха от градската управа. Приз ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Британският музей е открил още 268 изчезнали експоната след кражби
Британският музей е открил още 268 изчезнали експоната след кражбите, установени в институцията, предаде ДПА. Общо 626 от около 1500 изчезнали или откраднати предмета вече са наме ...
Тейлър Суифт оглавява британската класация за албуми
Тейлър Суифт се завърна начело на британската класация за албуми с The Tortured Poets Department, съобщи на сайта си официалната компания, която следи продажбите и съставя чартовет ...
Иранският режисьор Мохамад Расулоф каза, че е избягал пеша от родината си
Иранският режисьор Мохамад Расулоф, който участва със свой филм в надпреварата за наградата "Златна палма" на кинофестивала в Кан, е избягал пеша от родината си, където беше осъден ...
Националният политехнически музей посрещна първи посетители в обновения кабинет по физика
Националният политехнически музей (НПТМ) посрещна първите гости в обновения демонстрационен кабинет по физика, въпреки че все още се осъществяват финални довършителни дейности, съо ...
Продължение на анимационния филм "Моят съсед Тоторо" ще бъде показано в Кан
Четири непоказвани досега късометражни филма на японското студио "Гибли", което ще получи почетна "Златна палма" в Кан, в понеделник, 20 май, ще бъдат представени на фестивала, вкл ...
Тикер в 00:00 ч.
Британският музей е открил още 268 изчезнали експоната след кражбите, установени ...
Начало Авансцена
3034
Авансцена

Николай Волев : Любовта е единственото което търсим и продължаваме да търсим

„В този текст ми хареса възможността да разкажа една любовна история по най-добрия начин, по който аз обичам, искам и мога – чрез трагикомедия, не само комедия, не само трагедия, не само драма. Този жанр ми е особено любопитен, пали ме. Възможността хората да се разсмеят и да се разплачат в едно и също произведение, е велико нещо
| 20 Февруари 2024, 10:00 ч.
Николай Волев : Любовта е единственото което търсим и продължаваме да търсим
Николай Волев : Любовта е единственото което търсим и продължаваме да търсим
Снимка © DFA

Единственото, което търсихме, и продължаваме да търсим, е да представим на зрителите колко красива е любовта – истинската, дълбоката, смислената, чувствената, понякога и неразумната, любов. Думите са на режисьора Николай Волев по повод премиерата на „Принципът на несигурността“ в „Театро отсам канала".

„В този текст ми хареса възможността да разкажа една любовна история по най-добрия начин, по който аз обичам, искам и мога – чрез трагикомедия, не само комедия, не само трагедия, не само драма. Този жанр ми е особено любопитен, пали ме. Възможността хората да се разсмеят и да се разплачат в едно и също произведение, е велико нещо. Учил съм се от Чарли Чаплин“, казва Николай Волев.

„Принципът на несигурността“ е неговата втора театрална постановка. Тя е по пиесата на британския драматург Саймън Стивънс. Ролите се изпълняват от Силвия Петкова и Димитър Баненкин. Сложните отношения между американката Джени и лондончанинът Алекс започват с нетипична ситуация. Тя води до бурен фойерверк от чувства – от привличане и отблъскване до страст, съмнение, състрадание, ярост, омраза и любов. Връзката се развива в едно непредвидимо, но омайно чувство на любов, като поставя вечния въпрос – „Какво всъщност е любовта?“.

Тази вечер, 20 февруари, отново в „Театро“, се открива експозиция с графики и фотографии на Волев. „Тази изложба се случва благодарение на волята, усилията и окуражаването, което получих от големия наш скулптор Павел Койчев. Аз нямах смелостта да показвам мои работи, особено в графиката. Защото не съм професионален художник. Рисувах в Лондон, преди да се насоча към киното, защото бях завършил архитектура“, разказва авторът. По думите му графиките са онова, което го е вълнувало през „най-хубавия период на човечеството“ и отразяват неговата душевност като млад човек в Лондон, избягал от България.

Повече от NRD2+

„Снимките са от целия мой живот в киното и покрай моето влечение към изображението, защото в киното то е важно“, допълва Николай Волев. Кадрите показват актьорите, с които е работил – Тодор Колев, Велко Кънев, Васил Михайлов, Леда Тасева, Сърчаджиев, Джоко Росич, Йорданка Кузманова, Ицко Финци, Ирини Жамбонас, Христо Шопов, Йорданка Стефанова.

Николай Волев , в разговор с Даниел Димитров – за пътя му до текста на Саймън Стивънс, за провокациите и работата с актьорите, за неговата гледна точка по темата „Тя и Той“,  за изложбата и насърчението, което е получил от скулптора Павел Койчев, и защо не обича да прави цветна фотография. 

За предишния спектакъл „Сексът – начин на употреба“ бяхте казал, че 13 години са минали докато го поставите на сцена. Каква е историята с текста за „Принципът на несигурността“? 

- Само три години минаха, откакто прочетох текста, преведох го и започнах да се подготвям за бъдеща постановка. Три години! При мен това е рекорд. 

В този текст ми хареса възможността да разкажа една любовна история по най-добрия начин, по който аз обичам, искам и мога – чрез трагикомедия, не само комедия, не само трагедия, не само драма. Този жанр ми е особено любопитен, пали ме. Възможността хората да се разсмеят и да се разплачат в едно и също произведение, е велико нещо. Учил съм се от Чарли Чаплин. 

Авторът Саймън Стивънс, освен драматург и професор по писане на сценарии, е и пънкар. Има ли пънк в тази пиеса? 

- Не. Това си е негов проблем. 

Какво е неговата, и съответно Вашата, гледна точка по темата „Тя и Той“?

- Това, което направих с пиесата на Саймън Стивънс, беше да уплътня много силно драматургията по линията на трагикомедията. При него далеч повече преобладава лекото. Баланса между трагичното и комичното не беше такъв, какъвто на мен ми се иска, и аз там положих най-големите усилия в предварителната работа. 

Разкажете за „изригването“ на Силвия Петкова и Димитър Баненкин в това представление? Лек ли беше този процес?

- Не, никак лесно не е. Това е един дълъг процес на репетиционен период, продължил от октомври, с малки прекъсвания... Но всичко си вървеше по план, бавно и настъпателно. Напредвахме и продължаваме да напредваме, да се изкачваме по стръмнината към премиерата. Надявам се, на 21 февруари да се справим по най-добрия начин. 

В разговорите с Вас преобладават думи като скандален и провокативен. В тази пиеса ще има ли провокация и скандал?

- Това са измислици донякъде на журналистите. Те много обичат да употребяват думи като скандален, като пикантен, като провокативен. Разбира се, да се провокира вниманието и интереса на зрителите няма нищо лошо, но да се търси под вола теле, и скандали, не виждам причина. А и смятам, че не е добра реклама да се правят скандали. 

Получи ли се в този спектакъл една красива любовна връзка, красива любовна драма, или това не е търсено от Вас?

- Напротив, това е единственото, което търсихме, и продължаваме да търсим. Да представим на зрителите колко красива е любовта – истинската, дълбоката, смислената, чувствената, понякога и неразумната, любов.  

Заедно с театралната премиера, правите и изложба. Беше ли необходимо някой да Ви насърчи за това?

- Тази изложба се случва, благодарение на волята, усилията и окуражаването, което получих от големия наш скулптор Павел Койчев. Аз нямах смелостта да показвам мои работи, особено в графиката. Защото не съм професионален художник. Рисувах в Лондон, преди да се насоча към киното, защото бях завършил архитектура. Имах намерение, също така, да ставам моден дизайнер и, някак си, рисувах добре. Но нямах смелостта да се покажа пред хората, но те настояха да го направя, особено Павел Койчев. И се надявам да се хареса наистина на хората.

Какво от Вас, като личност, показва тази изложба?

- Графиките са онова, което ме е вълнувало през най-хубавия според мен период на човечеството – от 1968 до 1973-74 година. Това е Лондон, когато беше изключителен град. И сега е, но вече няма онази свежест, онзи интерес, Swinging London, Лондон на свободомислието и център на културата. Вдъхновението, което получих там, ми се отрази много добре.

Графиките отразяват моята душевност като млад човек в Лондон, когато избягах от България. И показват онова, което ме е вълнувало тогава – толкова много години назад... 

Снимките са от целия мой живот в киното и покрай моето влечение към изображението, защото в киното то е важно. Реших да покажа най-вече великите актьори, с които съм работил. Това са Тодор Колев, Велко Кънев, Васил Михайлов, Леда Тасева, Сърчаджиев, Джоко Росич, и по-млади като Ирини Жамбонас и Христо Шопов. Работни моменти... Тук са и моята съпруга, и самият аз като режисьор. 

Снимал сте предимно лица, но някои от кадрите са само детайли – очи или устни...  

- Учили са ме и сам съм се убедил, че детайлите са изключително важни в изкуството – не само в фотографията, в киното. Тук има кадри и от документалните ми филми, които са по-малко познати, но много хора са ми казвали, че „Дом номер 8“,  като че ли, е сред най-добрите неща, създадени от мен. Аз имам общо седем-осем документални филма. Изпитвам голямо удоволствие, когато някой ми каже, че се е развълнувал. 

Умишлено ли липсва цветна фотография? 

- Кадрите не са съвсем черно-бели. Леко синьо е, студено... Смятам, че черно-бялата фотография, или по-скоро неярко цветната фотография е по-силна като въздействие. Цветната фотография е по-обикновена, по-стандартна, по-невпечатляваща.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Тейлър Суифт оглавява британската класация за албуми
Продължение на анимационния филм "Моят съсед Тоторо" ще бъде показано в Кан
Бари Киоган: Да, между другото, търся си мюзикъл, ако има такъв
Кете Колвиц: Съдба, контекст, позиция
Художничката Селен Петкова е носител на награда „Култура“ на Община Велико Търново за творчески дебют
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Май
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Тонът на времето
Британският музей е открил още 268 изчезнали експоната след кражби
Авансцена
Тейлър Суифт оглавява британската класация за албуми
Цветни аспекти
Иранският режисьор Мохамад Расулоф каза, че е избягал пеша от родината си
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2024 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2024 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.